Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2013 12:58 - Артефакти от една любов
Автор: didoignatov Категория: Поезия   
Прочетен: 5597 Коментари: 26 Гласове:
44


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес притежавам време с множество антракти.
Живот на бавен кадър. Черно - бял.
Заровен в себе си, откривам артефакти
показващи, че с тебе цветно съм живял.

Късчета календар. Само червени дати.
Ти ме научи, че е празник всеки ден.
Късчета от мечти, недообмислено крилати,
отвъд реалното, а още съм им в плен.

Късчета приказка. Аз принц, а ти принцеса.
По детски вятърничаво. И станахме деца.
Късчета мигове, и цяла една песен,
която преди време ни събра.

И пиша стих. От него ще създам балада.
Тя ще сближава. Ще подтиква да се влюбват страстно.
Да, нашата любов угасна твърде млада,
но артефактите от нея ще са повод за любов.
Ще се обичат други, слушайки за нас. И е прекрасно!
 



Гласувай:
44



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - "Вашата любов" не знам ...
15.12.2013 13:33
"Вашата любов" не знам дали е угаснала, но твоята ще е жива до гроб. Дай ми линк към тая жена и аз ще ти я върна. Ще вложа целият си чар и убедителност. :)
цитирай
2. zabavnata - Привет, Дидо!
15.12.2013 13:59
Не се доверявай на Куш, за да не ти я гепи!:) Стихото е чудесно, а любовта не умира, защото е ВЕЧНА.
Хайде, усмихни се, моля те!:)
цитирай
3. анонимен - Не се доверявай на Куш, за да не ти я ...
15.12.2013 14:22
zabavnata написа:
Не се доверявай на Куш, за да не ти я гепи!:) Стихото е чудесно, а любовта не умира, защото е ВЕЧНА.
Хайде, усмихни се, моля те!:)


Сакън, чужди любими не гепя. :) Аз с моите не мога да се оправя, кусур ми си и чужди. Просто съм сладкодумен и убедителен. :)
цитирай
4. jenyivanova - .........
15.12.2013 14:36
заключена в стиха ще остане за винаги и няма как да е артефакт, защото е факт все още...
Красив стих! Много красив!
цитирай
5. etyna - Ровим...
15.12.2013 15:57
До намиране, Дидо!
Чудесен е текстът на баладата. Иска ми се да чувам "ти ме научи, че е празник всеки ден" в припева, а не "ще се обичат други, слушайки за нас", пожелавам ти го.
Поздрави!
цитирай
6. stela50 - Прекрасен стих ... чувство и музика ...
15.12.2013 17:20
Наистина би звучала красиво балада по този текст,
много ми хареса.
...Ти ме научи, че е празник всеки ден.
Късчета от мечти, недообмислено крилати,
отвъд реалното, а още съм им в плен...
Любовта винаги преминава в друго измерение,
в друг свят по пътя към вечността...
Поздрави !
цитирай
7. scarlety - :)
15.12.2013 21:06
Важно е,че си живял цветно и датите са били "червени". Значи си е струвало!
Хубаво пишеш. Поздрави!
цитирай
8. didoignatov - Договорено, Куш :)
15.12.2013 21:38
kushel написа:
"Вашата любов" не знам дали е угаснала, но твоята ще е жива до гроб. Дай ми линк към тая жена и аз ще ти я върна. Ще вложа целият си чар и убедителност. :)


Пращам ти линк, на "лични". Дано съзнаваш в какъв филм се вкарваш. Ще пишеш лирика да втръсване ;-)
Поздрави!
цитирай
9. didoignatov - Усмихнат съм, Ани :)
15.12.2013 21:41
zabavnata написа:
Не се доверявай на Куш, за да не ти я гепи!:) Стихото е чудесно, а любовта не умира, защото е ВЕЧНА.
Хайде, усмихни се, моля те!:)


Просто много обичам да пиша за любов... и не е задължително да е за моята :)

Хубава вечер!
цитирай
10. didoignatov - Благодаря, Жени!
15.12.2013 21:50
анонимен написа:
заключена в стиха ще остане за винаги и няма как да е артефакт, защото е факт все още...
Красив стих! Много красив!


Пожелавам ти вечер създаваща артефакти!
цитирай
11. didoignatov - Ще те послушам, Ети.
15.12.2013 22:04
etyna написа:
До намиране, Дидо!
Чудесен е текстът на баладата. Иска ми се да чувам "ти ме научи, че е празник всеки ден" в припева, а не "ще се обичат други, слушайки за нас", пожелавам ти го.
Поздрави!


Точно това ще бъде припева. Хващам китарата и...
До... чуване, Ети!
цитирай
12. didoignatov - Благодаря за милите думи, Таничка!
15.12.2013 22:12
stela50 написа:
Наистина би звучала красиво балада по този текст,
много ми хареса.
...Ти ме научи, че е празник всеки ден.
Късчета от мечти, недообмислено крилати,
отвъд реалното, а още съм им в плен...
Любовта винаги преминава в друго измерение,
в друг свят по пътя към вечността...
Поздрави !


Любов превърната в картина, музика, или стих, наистина живее вечно.
Хубава вечер!
цитирай
13. didoignatov - Датите бяха само червени, Ади.
15.12.2013 22:17
scarlety написа:
Важно е,че си живял цветно и датите са били "червени". Значи си е струвало!
Хубаво пишеш. Поздрави!


Нямаше как, да не разкажа за това.

Хубава вечер!
цитирай
14. musicriver - Да наистина....
16.12.2013 01:02
Спомените топлят и аз по тоя повод реших да разархивирам старите стихота...
От думите за една чиста Любов (необременена от изисквания, ежедневности, а просто Обич защото другия го има) вярвам че можe да се роди друга силна Любов...
Но най-важно е да бъде споделена!...
Поздрав за хубавия стих, Дидо!*

Sarah Brightman - This Love
http://www.youtube.com/watch?v=Ky8IoMgP_kA
цитирай
15. martosh - :)
16.12.2013 09:15
Отлично
цитирай
16. didoignatov - Благодаря, Рекичке!
16.12.2013 11:00
musicriver написа:
Спомените топлят и аз по тоя повод реших да разархивирам старите стихота...
От думите за една чиста Любов (необременена от изисквания, ежедневности, а просто Обич защото другия го има) вярвам че можe да се роди друга силна Любов...
Но най-важно е да бъде споделена!...
Поздрав за хубавия стих, Дидо!*

Sarah Brightman - This Love
http://www.youtube.com/watch?v=Ky8IoMgP_kA


Пожелавам ти само споделени любови!
цитирай
17. didoignatov - Приятна оценка, Мартош!
16.12.2013 11:03
martosh написа:
Отлично


Но си мисля, че не е съвсем заслужена. И не се правя на скромен.

Хубав ден!
цитирай
18. makont - За любовта или хубаво,
16.12.2013 14:21
или всичко. Цветно и влюбено тук и сега ти желая, т.е. създавай артефакти за бъдещето. Усмивки!
цитирай
19. calli - Ммм, прекрасн стих.
16.12.2013 15:08
И без музика думите ти звучат... представям си китарата към тях. :)
Аплодисменти, Дидо, нека ти е влюбено, а каква по- силна муза от любовта...
цитирай
20. ishchel - Хм, напомни ми
17.12.2013 01:08
Ромео и Жулиета...за любовта - легенда. Специално за теб с /по/желание да качиш клипче с баладата, ОК?:)
http://www.youtube.com/watch?v=M5u5zXVmoHM
цитирай
21. didoignatov - Пак ми даваш идея, Мая :)
17.12.2013 08:56
makont написа:
или всичко. Цветно и влюбено тук и сега ти желая, т.е. създавай артефакти за бъдещето. Усмивки!


Или хубаво, или всичко, казваш? По-добре... хубаво, т.е. - всичко.
Поздрави!
цитирай
22. didoignatov - Благодаря ти, Дани!
17.12.2013 08:59
calli написа:
И без музика думите ти звучат... представям си китарата към тях. :)
Аплодисменти, Дидо, нека ти е влюбено, а каква по- силна муза от любовта...


На мен нормалното ми състояние е да съм влюбен :)

Усмихнат ден... и седмица... и месец... и...!
цитирай
23. didoignatov - Умееш, Ани...
17.12.2013 09:09
ishchel написа:
Ромео и Жулиета...за любовта - легенда. Специално за теб с /по/желание да качиш клипче с баладата, ОК?:)
http://www.youtube.com/watch?v=M5u5zXVmoHM


да избираш възможно най-подходящата музика. Благодаря от сърце!
Бъди влюбена!
цитирай
24. faktifakti - уникално
17.12.2013 21:36
десятка
цитирай
25. didoignatov - Да махнем нулата от десятката, а, Ева?
18.12.2013 10:04
faktifakti написа:
десятка


Туку виж се отлепя от земята, а това никак няма да е от полза. Ще трябва и за мен да дойдат онези, с белите престилки.

Поздрави!
цитирай
26. vanyavanya - Много хубаво.
23.06.2014 10:38
И музикантско :) Давай няколко акорда ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: didoignatov
Категория: Изкуство
Прочетен: 551100
Постинги: 156
Коментари: 2024
Гласове: 6435
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930