Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2013 09:52 - Не зачевай тъга
Автор: didoignatov Категория: Поезия   
Прочетен: 2317 Коментари: 8 Гласове:
28

Последна промяна: 03.06.2013 13:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не съм съгласен със зачеването на тъгата ти,
ще пропусна и самото ражданe,
няма да бъда близо да държа ръката ти,
а зная, че за тебе важно е,
дори когато губиш чара и усмивката
да има някой, който да те лъже,
че с времето нещата бавно ще утихват
,
че много ти отива да си тъжна,
че е нормално да си слаба, наранена,
да се затвориш, да се изолираш...
Не съм съгласен. За тъгата имам друго мнение,
а то е: незабавно да я абортираш,
за да се върне онова добро, усмихнато момиче
което бавно, като на шега
направи мрачния ми свят по-слънчев и различен
и в него вече нямаше тъга.
 



Гласувай:
28



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iren5 - Напълно споделям!
28.05.2013 10:50
Ама ти си го знаеш...
С тъгата не бива дълго да играеш.
Щом я забележиш и казваш -
"Простете,
но... друга Душа за да се настаните си потърсете!
Тук вече е резервирано за Щастието и Радостта!
И така ще бъде! Моят избор е това!!!"

Липсваше ми последно време, Дидо... :-*
цитирай
2. faktifakti - нестандартна идея за бягство от тъгата.
28.05.2013 12:49
харесах много .
цитирай
3. mihala - Чао, ще ти кажа мили, че мен Италия ме ...
28.05.2013 13:06
Чао, ще ти кажа мили,
че мен Италия ме зове,
че в нея слънчеви лъчи извират
и там се чувствам по-добре,
а ти с мечтата ме очаквай,
търси тъга или пък зов
и радостите анулирай,
и за тъга бъди готов...
С тъгите си играй на тъмно
щом ще останеш в таз страна,
където вълчето безумие
ограбва всякаква следа
от радости и от надежди.
Бъди със своите копнежи!!!...
цитирай
4. didoignatov - Идва лято и всички трябва да сме усмихнати, Ирка.
28.05.2013 14:31
iren5 написа:
Ама ти си го знаеш...
С тъгата не бива дълго да играеш.
Щом я забележиш и казваш -
"Простете,
но... друга Душа за да се настаните си потърсете!
Тук вече е резервирано за Щастието и Радостта!
И така ще бъде! Моят избор е това!!!"

Липсваше ми последно време, Дидо... :-*


Тъгата по подхожда на един друг сезон.
Поздрави! :-*
цитирай
5. makont - Ей, колко малко е нужно на човек да е щастлив.
28.05.2013 14:48
Само малко закрила, разбиране и обич, мъничка, колкото цялата вселена. Усмивки!
цитирай
6. didoignatov - Нали?
28.05.2013 15:10
faktifakti написа:
харесах много .


Стария номер: "Утре ще ми мине" - не върши работа.
Поздрави, Ева!
цитирай
7. didoignatov - Пожелавам ти много усмивки в Италия...
28.05.2013 15:13
mihala написа:
Чао, ще ти кажа мили,
че мен Италия ме зове,
че в нея слънчеви лъчи извират
и там се чувствам по-добре,
а ти с мечтата ме очаквай,
търси тъга или пък зов
и радостите анулирай,
и за тъга бъди готов...
С тъгите си играй на тъмно
щом ще останеш в таз страна,
където вълчето безумие
ограбва всякаква следа
от радости и от надежди.
Бъди със своите копнежи!!!...


но ще ми липсваш, Тони ;)
Само да не се окаже, че там ще гониш Михаля :)))
Поздрави!
цитирай
8. mihala - Чао, ще ти кажа мили, че мен Италия ме ...
28.05.2013 15:59
didoignatov написа:
mihala написа:
Чао, ще ти кажа мили,
че мен Италия ме зове,
че в нея слънчеви лъчи извират
и там се чувствам по-добре,
а ти с мечтата ме очаквай,
търси тъга или пък зов
и радостите анулирай,
и за тъга бъди готов...
С тъгите си играй на тъмно
щом ще останеш в таз страна,
където вълчето безумие
ограбва всякаква следа
от радости и от надежди.
Бъди със своите копнежи!!!...


но ще ми липсваш, Тони ;)
Само да не се окаже, че там ще гониш Михаля :)))
Поздрави!


Отдавна съм я гушнала и няма отърване...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: didoignatov
Категория: Изкуство
Прочетен: 549754
Постинги: 156
Коментари: 2024
Гласове: 6435
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031