Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2013 13:09 - ***
Автор: didoignatov Категория: Поезия   
Прочетен: 2552 Коментари: 12 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Лирическия ми герой се вцепени,
от случващото се в душата му.
Спотайваното, дълго, зад заключени врати
и крясъкът разкъсал тишината му,
го свари съвършенно неподготвен
да продължи да се преструва
на силен, обаятелен и готин...
и просто спря да съществува.
 



Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zemela - Излизането на стоящите зад затв...
21.02.2013 13:30
Излизането на стоящите зад затворени врати демони е винаги добро начало:) Макар че шокира.
цитирай
2. anaevada - ...
21.02.2013 13:38
имам чувството, че този лирически герой отговаря на някаква част от теб, която е спряла да съществува
не знам, сигурно се лъжа
цитирай
3. didoignatov - В този случай, Вики...
21.02.2013 19:46
zemela написа:
Излизането на стоящите зад затворени врати демони е винаги добро начало:) Макар че шокира.


се получи шокиращ край :) Който може да се окаже, добро начало. ;)

Поздрави!
цитирай
4. didoignatov - Ади...
21.02.2013 19:47
anaevada написа:
имам чувството, че този лирически герой отговаря на някаква част от теб, която е спряла да съществува
не знам, сигурно се лъжа


нали не ме наблюдаваш със скрита камера, м? :)

Хубава вечер!
цитирай
5. stix - Не унищожавай лирическия герой, ...
21.02.2013 20:31
Не унищожавай лирическия герой, подкрепи го, създай му нови състояния... не го изоставяй в безтегловната му структура, в тишината му... създай му основа и го развивай като пролетен цвят, който ще роди най силните си плодове - праскови или ябълки... през юни, юли...
цитирай
6. stigma - Добре де, а героинята къде остана? ...
22.02.2013 03:54
Добре де, а героинята къде остана? Нека да не я забравяме, моля! Тя все героиня ли трябва да бъде? :) Комунистическият строй мина и вече не се говори за майки героини и жени героини. Затова предлагам и тя да спре да съществува като героиня и да си заживеят двамата като хората. :)
цитирай
7. didoignatov - Без да съм нарцисист, аз държа на него :)
22.02.2013 10:45
stix написа:
Не унищожавай лирическия герой, подкрепи го, създай му нови състояния... не го изоставяй в безтегловната му структура, в тишината му... създай му основа и го развивай като пролетен цвят, който ще роди най силните си плодове - праскови или ябълки... през юни, юли...


Няма да допусна да се самоунищожи и ще се опитам да му намеря нова посока, макар да смятам това за трудна задача.
Поздрави!
цитирай
8. didoignatov - Ха сега де...
22.02.2013 10:49
stigma написа:
Добре де, а героинята къде остана? Нека да не я забравяме, моля! Тя все героиня ли трябва да бъде? :) Комунистическият строй мина и вече не се говори за майки героини и жени героини. Затова предлагам и тя да спре да съществува като героиня и да си заживеят двамата като хората. :)


Ще трябва да измисля, какво да правя с героинята. Проблема е в това, че лирическия ми герой, никога не е бил нейния герой.

Усмихнат ден!
цитирай
9. iren5 - Това е много добро!!!
22.02.2013 20:03
Може би героят ще ми липсва...
А може...и героинята, обожествена,
но пък от страданието му... мъничко май взе до ми писва...
така че нова тема чакам /да, да седя и чакам нещо ново...обнадеждена/
: -* Майтапа на страна - може би това е един от най-хубавите ти стихове според скромното ми мнение!!!
цитирай
10. sestra - За лирическия герой
24.02.2013 17:12
това е възможно. Проблем е за живия ей така да спре да съществува. Интересно - имала съм усещане ,че ме няма, съвсем истинско усещане, малко погрешно се оказа тогава :)))
цитирай
11. didoignatov - Героя, Ирка, е в депресия...
25.02.2013 09:52
iren5 написа:
Може би героят ще ми липсва...
А може...и героинята, обожествена,
но пък от страданието му... мъничко май взе до ми писва...
така че нова тема чакам /да, да седя и чакам нещо ново...обнадеждена/
: -* Майтапа на страна - може би това е един от най-хубавите ти стихове според скромното ми мнение!!!


което сравнително рядко се случва ;-)
Ще го накарам да се усмихне,
обещавам :)))
цитирай
12. didoignatov - Напълно съм съгласен, Сестрице :)
25.02.2013 09:55
sestra написа:
това е възможно. Проблем е за живия ей така да спре да съществува. Интересно - имала съм усещане ,че ме няма, съвсем истинско усещане, малко погрешно се оказа тогава :)))


А на живия, любимото му състояние е... да е жив :)

Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: didoignatov
Категория: Изкуство
Прочетен: 551594
Постинги: 156
Коментари: 2024
Гласове: 6435
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930